مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد

مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد.

دکتر “حسن محمدی” مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده، امروز (یکشنبه) در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معاونان درمان و توسعه مدیریت دانشگاه، مدیران زیرمجموعه معاونت درمان دانشگاه، جمعی از مدیران و سرپرستان واحدها و بخش های مختلف بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد.

 

مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده

 

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در این نشست، روسای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و بیمارستان توانبخشی رفیده و پرسنل بخش های مختلف این بیمارستان، سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان توانبخشی رفیده را مورد تکریم قرار داده و با اعطای لوح سپاس و اهدای هدایایی، از خدمات شش سال گذشته ایشان تقدیر کردند.

دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه طی سخنانی ابتدا، پیروزی مردم کشورمان در انتخابات را تبریک گفت و مشارکت آنان در انتخابات را معرفی مردم سالاری دینی ذکر کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت ایران بلحاظ تحریم ها و فشارهای اقتصادی، ابراز امیدواری کرد که با همت رئیس جمهوری منتخب و تیم شان، مشکلات مردم مرتفع شود.

رئیس دانشگاه همچنین به مشکلات اولیه برای راه اندازی بیمارستان توانبخشی رفیده و زحمتی که روسا و مدیران قبلی از این بابت متحمل شدند، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه، این بیمارستان هم اکنون الگوی خوب مدیریتی و افتخاری برای دانشگاه محسوب می شود و یکی از افرادی که در این پیشرفت سهم دارد، آقای محسن زاده مدیر سابق بیمارستان رفیده است.

وی افزود: با توجه به خواست ایشان که از سال گذشته مطرح شد، با این جابجایی موافقت شد و خوشبختانه دکتر محمدی که از افراد خوشنام و شناخته شده است، قبول مسئولیت کرد و امیدوارم با مدیریت ایشان و حمایت همکاران، شاهد ارتقای بیمارستان رفیده باشیم.

دکتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده، در ابتدای این نشست، با بیان بخشی از خصوصیات سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان، گفت: طی شش سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بودیم و نقش آقای محسن زاده و زحمات شبانه روزی ایشان در راه اندازی تک تک بخش ها، ساخت قسمت هایی از بیمارستان و جذب پرسنل بسیار ارزشمند بود.

وی، حضور بسیاری از همکاران در این نشست را نشان دهنده مدیریت موفق ایشان دانست و افزود: ان شاالله ادامه فعالیت آقای محسن زاده در ستاد دانشگاه، به نفع بیمارستان خواهد بود و همچنان با ایشان ارتباط خواهیم داشت.

 

مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده

 

رئیس بیمارستان رفیده همچنین با معرفی دکتر حسن محمدی جراح مغز و اعصاب به عنوان مدیر جدید این بیمارستان، از قبول مسئولیت ایشان تشکر کرد و گفت: دکتر محمدی قول ارتقای بیمارستان را دادند و امیدوارم که ایشان یکی از مدیران موفق آینده دانشگاه باشد.

دکتر لایقی در عین حال، بر حمایت هیات رئیسه بیمارستان از ایشان تاکید کرد و افزود: ان شاالله با حمایت و همکاری پرسنل بیمارستان، تغییرات خوبی در بیمارستان ایجاد شود.

در ادامه، سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان توانبخشی رفیده، پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) را تبریک گفت و از زحمات تک تک همکاران طی شش سال گذشته تشکر کرد.

وی اظهار داشت: با تلاش همکاران، توانبخشی را به جاده صافی تبدیل کردیم که برخلاف گذشته ها، هم اکنون در دورافتاده ترین نقاط کشورهم ” خدمات توانبخشی ” شناخته شده و امیدواریم که این خدمات در تمام سطوح بهداشتی کشور دیده شود.

محسن زاده افزود: بیمارستان توانبخشی رفیده نیاز به حمایت دارد و با انعکاس نتایج فعالیت های علمی و پژوهش های همکاران، می توان به نتایج خوبی دست یافت.

وی در پایان سخنانش، خاطرنشان کرد: در مسئولیت جدیدی که در ستاد دانشگاه خواهم داشت، برای ارتقای بیمارستان رفیده تلاش خواهم کرد.

دکتر حسن محمدی مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده نیز در سخنان کوتاهی، از رئیس این بیمارستان تشکر کرد که فرصت خدمت در عرصه توانبخشی را به ایشان داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری پرسنل بیمارستان، سطح خدمات ارتقاء یابد و برای معرفی هرچه بیشتر بیمارستان، وب سایت بیمارستان نیز ارتقاء پیدا کند، ضمن آنکه می توان بخشی از خدمات را در بیرون از بیمارستان ارائه داد.

دکتر محمدی همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که هستم، خدمتگزار همکاران خواهم بود.

در پایان، روسای دانشگاه و بیمارستان توانبخشی رفیده، مدیران و سرپرستان بخش های مختلف بیمارستان به نمایندگی از پرسنل زیر مجموعه خود، هدایایی به رسم یادبود و تقدیر از زحمات سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان اهداء کردند.

منبع خبر

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

بدون ديگاه

ارسال دیدگاه

error: Alert: Content selection is disabled!!