پایگاه عمومی واکسیناسیون کرونا در بیمارستان توانبخشی رفیده، راه اندازی شد

پایگاه عمومی واکسیناسیون کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پایگاه عمومی واکسیناسیون کرونا در بیمارستان توانبخشی رفیده، راه اندازی شد

بیمارستان توانبخشی رفیده به منظور تسریع در روند اجرای برنامه ملی واکسیناسیون کرونا، پایگاه عمومی واکسیناسیون راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، دکتر حسن محمدی مدیر بیمارستان توانبخشی رفیده ، هدف از ایجاد این پایگاه را کمک به فرایند واکسیناسیون در کشور دانست و افزود: با توجه به واردات حجم زیاد واکسن در هفته‌های اخیر و نیاز به مشارکت تمام بخش‌های درمانی برای تسریع در فرایند واکسیناسیون عمومی، بیمارستان توانبخشی رفیده نیز آمادگی خود را برای دایر کردن پایگاه واکسیناسیون، اعلام کرد، و با تلاش و پیگیری مستمر در کمترین زمان، پایگاه واکسیناسیون در بیمارستان توانبخشی رفیده ایجاد شد.

وی افزود: با همکاری و هماهنگی بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله معاونت درمان، مدیریت دفتر پرستاری، بخش های کنترل عفونت، کارپردازی، امور عمومی، IT ، و خدمات بیمارستان و همچنین، همکاری داوطلبانه برخی از همکاران، به سرعت امور مربوط به راه اندازی پایگاه انجام شد و امروز شنبه (27 شهریورماه) واکسیناسیون خانواده همکاران بیمارستان انجام شد و از فردا نیز آماده واکسیناسیون مراجعه کنندگان هستیم.

دکتر محمدی در ادامه به نوع واکسن تزریقی در این مرکز اشاره کرد و گفت: فعلا واکسن سینوفارم تزریق می‌شود و ممکن است در آینده، واکسن‌های دیگر هم اضافه شود.

مدیر بیمارستان توانبخشی رفیده، درباره فرایند واکسیناسیون در این پایگاه بیان کرد: متقاضیان واکسن، به  هنگام مراجعه، نوبت‌دهی شده و ثبت سیستمی می‌شوند و پس از تزریق واکسن نیز به مدت نیم ساعت در محوطه‌ای که برای پایش عارضه احتمالی واکسن در نظر گرفته شده، منتظر می‌مانند و بعد پایگاه را ترک می‌کنند.

دکتر محمدی در پایان این گفت وگو، اجرای برنامه واکسیناسیون را مرهون همکاری همه بخش‌های بیمارستان از دفتر پرستاری تا واحدهای مختلف پشتیبانی دانست و ضمن تشکر از زحمات همه همکاران، ابراز امیدواری کرد که با همکاری معاونت درمان و معاونت پشتیبانی دانشگاه در کمک به حل برخی نیازها، بتوانیم به بهترین نحو، در واکسیناسیون عمومی همکاری کرده و به هموطنان عزیز خدمت رسانی کنیم.

بیمارستان توانبخشی رفیده واقع در منطقه قیطریه تهران،  از جمله مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است که انواع خدمات توانبخشی را در دو سطح بستری و سرپایی، با تعرفه دولتی به بیماران و مددجویان ارائه می دهد.

پایگاه واکسیناسیون بیمارستان توانبخشی رفیده که طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 8 شب آماده ارائه خدمات به متقاضیان تزریق واکسن کرونا است، به شبکه مراکز واکسیناسیون عمومی ملحق شده و افراد می‌توانند با توجه به ثبت نام در سامانه اعلامی وزارت بهداشت (salamat.gov.ir)، این پایگاه را برای تزریق واکسن کرونا انتخاب کنند.

 

تهیه و تنظیم خبر: شاهی – نعیمی پور

1400/06/29 – ١٢:٢٢ / شماره خبر : ٢٠٣٨٠ /

منبع خبر 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

No Comments

Post A Comment

error: Alert: Content selection is disabled!!